Niin mutta siis, se uusi kangaskappa on söpö ja siellä on kiva myyjä,mutta kun se on pieni ja pieneen putiikkiin ei mahu paljon tavaraa, joten vaihtoehdot ovat kutakuinkin raidallinen tai kukallinen kangas, ota tai jätä. Voiko olla turhauttavampaa?
sunnuntai, 27. maaliskuu 2011
Niin mutta siis, se uusi kangaskappa on söpö ja siellä on kiva myyjä,mutta kun se on pieni ja pieneen putiikkiin ei mahu paljon tavaraa, joten vaihtoehdot ovat kutakuinkin raidallinen tai kukallinen kangas, ota tai jätä. Voiko olla turhauttavampaa?
Annu s. 1994
Eli siis
Olen lukioikäinen naisen alku vm. -94! Tykkään eläimistä, käsitöistä ja leipomisesta. Välillä juttua riittää kyseisistä aiheista, mutta välillä menee vähän ohi aiheen
kuvien kopiointi ehdottomasti kielletty, ilman lupaani!
Kommentit