Hohhoi... Päätin nyt sitten tehä come backin, kun koeviikko on kunnialla suoritettu loppuun. Kaikista ei tullut ihan toivottuja numeroita, mutta suht hyvin meni kuitenkin. Koeviikon takia siis jätin tämän bloggaamisenkin noin kuukaudeksi kokonaan, pahoitteluni siitä! 

Minulla se ei muuten ollut omaakonettakaan kuukauteen, joten en kyllä kauhean hyvin olisi pystynyt täällä juttujani kertoilemaan. Koneeni nähkääs sano työsopimuksensa silleen irti, että näyttö ei auennut, hiiri ei toiminut, ja toinen usb-reikä reistaili. Lähetin sen sitten Gigantile huoltoon, ja muutaman päivän päästä tulee postilta tieto, että postissa minulla odottaa jotain, joka minun pitää ite maksaa. No, minä mietin, että en oo kyllä mittään tilannukkaan, että ei pitäis mittään olla tulossa. Soitin postille ja kerroin asiani, että minulla on joku lunastettava kirje siellä jne. ja pyysin kertomaan, että mikäköhän se on.  Nainen puhelimenpäässä kysyy jotain ihmeen viitekoodia. Sanoin, ettei siinä ole, kun se on lunastettava. No se nainen sitten minulle kivenkovaa väitti, ettei voi kertoa mitä paketissa on. No me äitin kanssa lähettiin sitten postille ja siellä antovat sen kuoren käteen ja kas kummaa, siellä oli minun huollossa olevan koneeni suojapussi! Siis minun ois pitäny maksaa omasta suojapussukastani, jossa lähetin koneen viimeksikin huoltoo, eikä ne sitä kyllä sillon maksullisena takasin lähettäny. Äiti sitten otti yhteyttä Gigantille, ja kävi ilmi, että posti oli mokannu. Lopulta sain sen pussini ilman maksua postista! Ihme touhua...
Mutta eipä siinä vielä kaikki. Koneeni oli tosiaan 4 viikkoa sökönä, josta 2 viikkoa se oli korjattavana. 2 viikon korjauksen jäläkeen se  tuli sitten minulle ihan kotiin asti. Nyt muuten pelaa kun unelma, mutta ääniä ei kuulu! Otin yhteyttä Giganttiin, ja lupasivat sieltä päin ottaa minuun yhteyttä! Ja sen voitte uskoa, että se yhteydenotto ei ollu ihan niin ystävälliseen sävyyn kirjoitettu. Ärsyttävää toimintaa heiltä! Veli epäili, että äänilevy olisi nyt rikki.. 

Asiasta toiseen. Äiti tilasi itelleen (vihdoinkin) uuden kameran. Ja se ei ookkaan ihan mikä tahansa kamera, vaan Canon EOS 500D -järjestelmäkamera! Se on aaaivan uskomattoman ihana, ja olenkin ominut sen lähes itelleni. On välillä vaikeeta muistaa, että se on oikeesti äitin kamera, eikä minun, mutta onneksi saan kuulema aina välillä lainata sitä  Tässä onkin muutama ottamani kuva tuolla ihanuudella

 

Enempää en nyt saa kuvia laitettua, kun vuodatus käy niin hittaalla, mutta tuutte varmasti näkemään vielä lisää 

Nyt lienee parempi mennä muualle, mutta palailen taas muutaman päivän päästä asiaan!