...Jaa-a, enpähän tuota tiijä, mikä lie

Niin, se joulu ja uus vuos oli ja mäni. Niin ja miten ne meni?...no ne meni kun menikin. Toisin sanoen ihan hyvin. Olin koko joululomani itäisessä suomessa sukuloimassa. Ja sieltähän puuttukin yksi sukulainen mukkaan, nimittäin Amalia tuli meille kylläilemmään  joulu minulla siis tosissaan meni ihan hyvin kolomenkymmenen asteen pakkasessa ja pakettejakin sain ihan mukavasti (olin vissiinkin ollu kilttinä?;)) Sain mm. rahaa, yökkäreitä, kauan himoitsemani kengät, muistitikun ja.... sitä rataa.Nyt olen siis jo kotiutunut ja taas palannut blogini pariin. Koulu meillä tosin alkaa vasta loppiaisen jäläkeen. Että näin...

Sitten ajattelin tähän matti myöhäisen postaukseen laittaa nyt vihoin ja viimein ne kauan sitten lupaamieni housujen kuvan, jotka siis tein nuorimmaiselle veljelleni A:aalle...

Vyötärö näyttää jokseenkin hubaisalta, sillä paita näkkyy olevan kymmenellä mutturalla housun sisässä  Mutta tosiaan, housujen malli on ihan perus malli ja housuissa on vyötäröllä kuminauha ja housun lahkeet on ihan vaan käännetty ja jätetty suoraksi. Ensin meinasin, että laitan lahkeisiin resorit, mutta sitten totesin, että ei hitto vie näihin mittään resoreita laiteta, kangas on ihan sen näköstä, että niihin on tultava suorat lahkkeet! Ja sittenhän minä tein suorat lahkeet

Niin joo ja tännään kun minä pengoin sellasta laatikkoo, joka oli tullu veljieni hoitajalta, niin arvatkaapas mitä minä löysin...?

(Ja enhän suinkaan ole yhtään lihonnut joulun jäljiltä ja seiso maha pystyssä, gröhömm...=)) Mutta joo, löysin miesten aluspaidan ja minullahan heti välähti! Minä nimittäin keksin, että minäpäs leikkaan tuosta paidasta hihat puoleen väliin ja laitan siihen mustat resorit. Sitten leikkaan tuon paidan tuosta tissin alapuolelta ja laitan leikatun paidan tilalle siihenkin resoria. Sitten minä vielä suunnittelin laittavani nappeja tuohon paitaan koristeeksi, en vaan tiijä, että miltähän se tuolee näyttämään ja että onkohan ne napit jo sitten vähän liikaa, mutta kahtoo nyt  Äitillä vaan vähän silimät päässä pyörähti, kun meikäläinen vetäsi tuon miesten aluspaidan päällensä. Mutta minulleppahan on ihan se ja sama, että mitä muut sanoo, kunhan minä ite siitä sitten tykkään. Enpähän ainakaan taatusti näytä samalta, kun muut...

No joo, mutta joskohan sitä jaksaisi sänkyyn asti raahautua? Ai niin joo... no mutta, se kaiketi voi odottaa huomiseen  Tästä siis voidaan päätellä, että huomennakin on tekstiä odotettavissa. Mutta nyt toivotan kaikille hyvää yötä!