Voihan Kekkonen mitä tulikaan luvattua. Lupasin nimittäin äitille, että olen kuukauden karkkilakossa :| Vähänkö jännittää, että mitenköhän tässä taas sitten käy.. Panoksena on 1e!!! Että jos minä sorrun ensin, niin maksan äitille 1e ja jos äiti taas sortuu esin, niin se maksaa minulle 1e. Onpahan taaspanokset tässäkin hommassa  

Noh, asiasta aasin korvaan.. Haluaisin ruokousnauhan! Olen jo vähän aikaa kattlellu netistä semmosia. Esim. tällä sivustolla on semmosia rukousnauhoja, kun voisin kenties haluta  

Rukousnauhan lisäksi haluaisin koulun matkalle Berliiniin. Saisin opetella saksan kieltä ihan paikan pällä. Ainoa ongelmahan tässä on se, että matka maksaisi 750e + käyttöraha. Että siinäpäs se... ongelma.

Nyt taidan vetäytyä miettimään hiljaiseen yksinäisyyteeni, että mitä sitä taas tulikaan luvattua  Että eikun Oikein rattoisaa sunnuntai-iltaa kaikki! Niin ja PS: älkää olko niin tyhmiä kun minä ja ruvetko karkkilakkoon. SUKLAA ON NIIN HYVÄÄ! Saas nähä, kestänkö peräti viikon.