Otsikko kertookin jo kaiken olennaisen. Nimittäin, olen ollut nyt melko hiljainen, siksi että koeviikko lähestyy, ja olen alottanut jo kokeisiin luvun. Väsyttää ja koska väsyttää niin ärsyttää helposti kun en muistakaan kaikkia uskonon ulottuvuuksia ja kaiken mailman marxismin käsitteitä!  Lisäksi jänniittä kauheesti tuo koeviikko, että mitäspäs jos saankin 4 kaikista kokeista. Kun olen ymmärtäny, että lukion kokeen on mycket mycket vaikeempia kun peruskoulun. Niin ja minun ilme se oli varmasti näkemisen arvonen, kun uskonnon opettaja kerto, että kokeessa on 5 kysymystä (huusin hallelujaata, mutten kauaa) joista kolmeen vastataan (JES!! niin vähän tehtäviä) ja aikaa on 3h= 1h/kysymys. Tässä kohtaa lysähdin pulpetin pohjalle ja ajattelin: Voihan p*ska!!! Eli koska aikaraja on tuota luokkaa, on vastaustenkin oltava piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiä ja hyviä! ei tule kesää...   Joo, että tälleen. Tänäänkin skippasin hyvin lahjakkaasti ensimmäisen (uskonnon) tunnin, koska piti jäädä kotiin laittamaan pikkuveli kouluun, koska äitilllä oli menoja, eikä ite ehtinyt. Minä sitten ilomielin suostuin jäämään kotiin ekaks tunniksi. Mutta äiti tosin tuli jo 10 min sisään takasin, että lintsaukseni oli ihan turha, tavallaan  Oon itekkin ihmetelly, että miks luen uskontoa ihan hulluna tätä yhtä koettta varten. koska mitään en tule todennäkösesti uskontoon liittyen tarvihtemaan enää tulevaisuudessa. No, oon kuitenkin sen verran kunnian himonen, että ennemmin se 8-9 todistuksessa ku 5+.

Muuta minun elämään ei sitten kuulukkaan. Karkkilakkohan se vissinkin(?) loppuu ensi viikon maanantaina.

Niin ja osallistukaahan vielä siihen minun Arvontaan jos ette ole vielä osallistunu. Eli klikatkaa tuota sanaa "arvonta" niin pääsette siihen suoraan.