Voi perkele!! Minä alotin jo tässä viikko sitten Seppälästä ostamani hameen inspiroimana tehdä hametta. Samanlaista kun olin seppälästä ostanut. No, minä sitten kävin ostamassa kankaan ja vetoketjun ja tempasin kaavat  tehä ostamani hameen perusteella. No, sain hameen muüten tehtyä ja ommeltua, mutta huomasin, että minulle oli sattunut mittavirhe ja vetoketju olikin liian lyhyt. Tänään sitten sainkin ostettua uuden, oikean kokoisen vetoketjun, mutta arvatkaapas mitä?? Se saatanan paska onki rikki!!!!!!! Se mikälie (en saa nyt päähäni??) josta vedetään vetoketju kiinni, on vääntynyt, joten ei vetoketju menekäään kiinni!! ÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHH!! siiis minä en enää ikinä, en IKINÄ osta täältä paikkakunnalta minkään näköistä kankaan palasta, vetoketjua, nauhaa tai nappia. On täällä tuo laatu todettu ennenkin ihna täydeksi sudeksi! Voi että kun v*tuttaa!!!!!!

Että tällainen päivä sitten tänään. Ja arvatkaas kuka ei vielä ottanut kuittiakaan?? Voi jumalauta!!!