Yksi nuhainen täällä tervehdys pitkästä aikaa! Kattelin, että onhan tässä näköjään tullu piettyä jonkun sortin tauko, mutta (jälleen kerran) sille löytyy hyvinkin looginen seitys:koulu. Mikäs muukaan. Viimeviikolla oli nimittäin koulussa koeviikko, joten ymmärtänette, että kaiken sen kiireen ja stressin seassa blogi on kyllä toisarvoinen juttu! Olen minä täällä kyllä joka päivä käynyt kurkkimassa, mutta kommentti boksi on kyllä armottoman tyhjillään aina välillä! Eli kommenttia saa ihan rohkeesti jättää, niin negatiivista, kuin positiivista. Mutta joo, sitten siihen varsinaiseen asiaan...

Minä nimittäin olen lähössä lukioon kun pk-torkkari on taskussa. Täytin tuossa eilen sellasta alustavaa valintaa siitä, mitä ajattelisin lukiossa sitten opiskelevan. Päätin, että painotan saksaa, biologiaa ja psykologiaakin. Arvelin myös, että terveystietoa ja atk:tavoisi ottaa. Nääs jos joskus pyrin hoito-alalle, niin noista voisi olla hyötyä?  Ehkä...

Viimeviikon "lukujärjestys" oli aika tarkalleen ma-pe: lue kokeisiin!!! Sitten minä onnistuin vielä saamaan tällasen nuhan. Nyt on sitten nenä tukossa, ääni menny, päätä särkee, yskä... Kuumetta ei sentään ole (Vielä)

Farkkutilkkuprojektissani en ole edennyt juurikaan mitenkään järisyttävän kauheeta vauhtia, ja koska se on vielä kesken, en laita siitä vielä kokonaista kuvaa. Mutta...

Asiasta aasin korvaan... Olinpas tuossa tämän viikon pe-la seurakunnan leirillä, joka oli sitten isos-koulutuksen sellanen päätös kokoontuminen. Kivaahan siellä oli, mutta ei jotenkin tehny minun nuhalle kauheen hyvää olla ulkona siellä vesisateessa ja pelata pelejä. No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, niinhän se vaan on!! Niin ja äitille sitten tiedoksi, kun haukot siellä henkeäsi, että minulla ei mukamas ole sitten ollut tarpeeksi päällä, niin tiedoksi: Minä olin pukeutunut tarpeeksi hyvin ja piste huutomerkillä.!!!

Mutta joo.. tästä taitaa tulla nyt tämmönen tylsemmän puoleinen postaus, sillä minulla ei taijja olla mittään kuvia mitenkään kauheen paljoa käsitöistä tai semmosista? Paitsi tietysti

 

Meijjän Simosta aina löytyy jokunen kuva, kuin myös Tiuhtista ja Viuhtista

 

 HEI, nythän minä sen muistin, nimittäin

 

tämän!! Tämä on äitini pontson -tekeleen alkusoittoa. Lankana on Puro,(kahta eri laatua) joka onkin minun mielestä aivan ihanata  Tykkään neuloa sillä langalla, vaikka eihän tuo neulominen varsinaisesti minun alaani olekkaan.. Tämä siis on koulutyö. Tämä oli vielä ihan alkutekijöissään silloin, ku joskus muutama kk sitten tein tästä postauksen, mutta nyt olen sentään edennyt jonkun verran, aina muiden koulu juttujen ohella...

Siinäpä ne olennaiset sitten taisikin olla. Tänään minulla sitten muuten oli äidinkielen koe ja saksan sanakoe. Äikän kokeesta en oikein osaa sanoa, mutta saksan sanakoe meni sentään hyvin

Perjantaina olisi sitten suunnattava kohti Helsingin seutuja, kummitätini hautajaisiin. En lupaa mitään sitä ennen, sillä voi olla, etten ehdi päivittelemään blogiani tällä viikolla enää kauhean paljoa!  Pahoitteluni siis, mutta semmosta se elämä sitten on...