"No on se nyt kumma, kun pitää tulla heti nykimään...just kun on kylykeensä kääntäny ja..."

"Aijaa... Minun nimeni on Viuhti. Olen kuullemma hyvin vilkas ja siitähän tuo minun nimenikin tulee. Minulla on pienet punaiset silmät, joita tuo meijjän uusi "äiti" vähän säikähti, mutta sitten se sano, että me ollaan veljeni Tiuhtin kanssa mailman suloisimmat otukset...ja niinhän me ollaankin"

"Mutta mikäs tää vempain oikein on?

"nää putket on kyllä toooooosi kivoja. Meijjän "äiti" laitoo nää meille. Näihin on hyvä mennä karkuun"

'

"Tää meijjän uus boxi on kyllä ihan kiva paikka. Tässä on ikäänkuin kaksi kerrosta ja reunojen läpi näkee koko "äipän" huoneen. Me ollaan tässä ikkunan eessä, patterin vieressä, niin ettei tule kylmä, mutta on kuitenkin valoisaa. Sanovat, ettei pimmeessä olo ole hyväks meijjän turkille"'

..."mutta missähän se minun velipoika oikein luuraa...? Hei Tiuhtiiiii...!!"

"No moi, minä oon Tiuhti. Minä olen meistä se rauhallisempi osapuoli. Minä tykkään hamstrata poskipussini täyteen ruokaa ja mennä sitten purun alle möyhimään. Eihän sitä tiiä, jos se emäntä vaikka keksii laittaa meijjät laihutuskuurille, vaikka ei me kyllä läskejä olla, ei! "äiti" vaan sanoo, että ollaan kyllä isompia, kun jopku ihmeen Hilma..."

"...Ai miten niin me ollaan muka saman näkösiä...?"

"Mutta nyt me mennään, moikka... ensi kertaann..." "Ai niin ja PS: Meijjät olaan hommattu kuullemma sellaselta sivustolta, kun Firefly´s Me ollaan Cämbellejä. Sanovat, että meijjän tallouvessa asustaa myöskin Taavi ja Ernesti, jotka ovat yli kahen vuon vanahoja... Ovat nekin kuulemma tuolta sivustolta..."

 "Äiti" muuten sano, että me ollaan sen joululahja...ollaan kyllä varmasti paras lahja ikinä..."