Ajattelin tulla näin heti aamusta raportoimaan kuulumisiani tänne, ettei unohu  Niin, tosiaan... minä kulutan kesälomaani täällä Itä-Suomessa. Lämmintä piisaa! Niinhän nuo puhuvat eilen uutisissa jotain jostain lämpöennätyksestä 

Juhannuksenhan minä sitten vietin Amalian  luona. Mukavaahan siellä oli, ja samalla vietettiin sitten K:n ja T:n vauvan nimijäisetkin. 

Minä siis tulin tänne Itäiseen Suomeen muutama viikko sitten veljeni rippijuhlien jälkeen. Minua kylläkin jännitti vähäsen jättää Viuhti kotiin. Eihän siinä mitään, kun äiti on kotona, mutta sitten kun siskoni oli hoitamassa elukoita viime viikonloppuna, niiin se vähän jännitti  (ei millään pahalla sisko) Niin ja kerrottakoon tähän samaan syssyyn, nytkun mainitsin vain Viuhtin, että hänen veljensä Tiuhti nukkui pois. Vaihdoin Tiuhtin ja Viuhtin eri häkkeihin, koska Tiuhti oli aina alakynnessä ruoka politiikan kanssa. Ei saanut oikein syödäkseen, kun Viuhti ei antanut sen kunnolla syödä Niinpä päätettiin äitin kanssa vaihtaa ne eri häkkeihin. Kaikki suju ihan hyvin: Tiuhti liho, ja söi ja joi tavallista enemmän. Se pissan määrähän minua välillä aina mietitytti, koska Viuhti ei pissannut puoliksikaan niin paljoa! No, niinhän siinä sitten kävi,että Tiuhti vaan nukku pois. Äiti sano jälkeenpäin, että oli eppäillyt Tiuhtilla olevan ööö... oliko se nyt sokeritauti, vai mikä? 

Öööö, mitähän vielä? Lukio kirjojahan minun pitäsi tilaillla. Niihin uppoaa varmaankin pienen pieni omaisuus.  Pitäs varmaan vaan tässä tämän viikon aikana laittaa postiin äitille menemään se kirjalista, että äiti voi sitten käyä tilaamassa ne kirjat.  *wink wink äiti* seuraile postia...

Tässäpähän tämä minun postaus taisikin sitten olla... Mukavia kesäpäiviä kaikille!