Tulin siis pikasesti vaan kipasemaan täällä, joten ajattelin samalla turista joutavia  Arvatkaas muuuten mitä? No, minä yleensä saan aina kaikista sanakokeista 9-10, niin nyt kun sitten on vai kuukausi koulua jäljellä, niin meikäläinen se vetäsee ruotsin verbikokeesta 6½!! Olin sitten tehny ja oikein rutkasti kirjotusvirheitä, jolloin koko verbi rivi menee nollille, vaikka kaikki muut olisikin oikein! Revin sen koookoo paperin, ja kun kerroin kotona asiasta äitille, niin mitäs äiti tekikään? Nauro P*skasta naurua minulle. Arvasinhan minä, ettei äiti siihen niin yhtä myrtsisti suhtaudu kun minä, mutta luojan kiitos, se verbikoe ei vaikuta yhtään mihinkään yhtään mitenkään  Niin ja tänään sitten meijjän saksan opettaja päätti yllättää meidät "iloisesti" kun hän tunnin alussa ilmotti, että pidetään saksan valtakunnaliset kokeet tänään, sen lisäksi, että on sanakoekkin ja kysely sivulauseista! Minä siinä sitten kauhunpartaalla manasin itekseni, että tämäkin vielä... En sitten oikein osaa sanoa, että miten meni, paitsit että se sanakoe meni hyvin.

Niin ja sitten me juostiin koulun liikunnassa eilen semmonen 24min. juoksutesti pururadalla, jossa siis ideana on, että juostaan 800m lenkkiä niin monta kertaa ja mahollisimman tasasella vauhilla, kun vaan ehitään tuohon 24min. Minä juoksin sen 4krt. tasasella vauhilla, joka on hyvä suoritus arvosteluissa. Mutta sen hyvän mielen lisäksi, että olin vihdoin suorittanut elämäni kaikki 24min juoksut, jäi minulle muutakin, nimittäin ikävästi vuotava ja mätivä haava kantapäähän. Tämän sain iki-ihanista juoksulenkkareistani. Tästä en voi tietenkään kiittää, kuin ihteäni, sillä vetäsin aamulla nilkkasukat jalkaani, jolloin sitten kaikki puru pääsi sukan ja kengän väliin, ja sinne tuli haava. Toivottavasti tuo kantapää paranee ees joskus, on nimittäin aika inhottavan tuntunen kävellessä...

Ensiviikko meneekin kokonaan kokeitten kanssa tapellessa, sillä ainoostaan maanantai on semmonen päivä, että ei ole mitään koetta, mutta koko loppuviikko onkin sitten kivasti buukattu kokeita täyteen. Ah, että minä sitten rakastan koeviikkoja!