...influenssaa. Äitini on sairastunu sikainfluenssaan! Äitillä oli ensin jalkasärkyä ja sen sellasta ja sittenpä lauantai iltana se pamahti. Eilen soitti lääkäriin ja kyseli, jollon lääkäri vahvisti sen possunuhaksi. No, tänää äippä sitten jakso mennä lääkärille asti ja siellä sitten varmistivat ihan lopullisesti sen ja löivät  reseptin kouraan. Apteekissa ei äitin mukaan ollu tunkua viereen istujiksi, kun maskin kanssa kuluki   Äiti sitten tuossa sano, kun tulin koulusta kotiin, että hän oli yrittäny imuroijja, mutta ei se ollu onnistunu kun oli hikkee pukannu! Minä siinä sitten äimän käkenä kuuntelin, että vai vielä imuroijja, kun on possunuha... voi jessus sentäs.

Minua ei nyt silleen tuo possunuha pelota, kun en etes kuulu riskiryhmään, toisin kuin äiti (astma, epilepsia), mutta se minua nyt tässä vähän "huolettaa" että minun viikonloppu reissuni uhkaa kovaa vauhtia kaatua nurin... meinaan jos saan tuon ihanan taudin, niin ei sitä sinä köhässä ja nuhassa kyllä mihinkään reissailemaan lähetä. Oisin ollu/ olen suunnitellu matkaavani jyväskylään ystäväni H:n luo, jota en ole nähny melekein 4 vuoteen  toivon nyt vaan kovasti, että pääsen lähtemään..En kuitenkaan halua olla mitenkään omahyväinen. Sillä jos äiti tarvihtee minua kaveriksi viikonlopuksi, niin, en minä sitten lähe...

Mutta toivottavasti äiti paranee ja lääkkeet auttaa ja helpottaa!!