Minä olen muotitietoinen, nyt mä olen muotitietoinen... Eilen iski oikein kunnon inspiraatio! Ja sattumoisin kun meijänkin huushollissa sattuu olemaan ompelukoneita oikein kaksinkappalein, niin en nähny mitään estettä tehä...

...hametta. Idean tähän kesäseen hameeseen sain meillä jo muutamanpäivän lojuneesta pussilakanasta , joka on eksyny meille veljieni hoitajalta, joka siis ei enää tarvinnut kyseisiä pussilakanoita, joten kysäisi hän meiltä, jotta tarvittaiskos me vaikka joihinkin käsitöihin. No, äitihän se sitten oli sanonu, että joo, kyllähän se meijän tytär J (minä) varmaan jotain keksii, että eikun meille vaan  Ja niinhän minä sitten keksinkin! Tämän alotin eilen illalla joskus 6 jäläkeen ja sain sen valamiiksi noin puoli 9... eli oli aika noppee tehä. Vyötärölle laitoin kuminauhan!

En vaan tosin oo vielä päättäny, jotta ilkeekö tuota missään oikein käyttää vai... No jos ei tuo sitten myöhemmin miellytäkkään silmää, niin äiti jo keksikin, että mitä siitä sitten vois tehä... tiskirättejä  No se asia on vielä mietintämyssyn alla, mutta tulipahan kumminkin tehtyä tuo tuommonenkin ihme vempula.

Oikein hyvää sunnuntaita kaikille!