Kävin äitin kanssa eilen kirpparilla (jälleen kerran) ja vihdoinkin minä ostin itelleni sen purnukan mitä jo aikaisemmin haaveilin.

Voi että, minä tykkään. Tälläkään ei ollu mikään hirmunen hinta, ainakaan minun mielestä...1e!!   Ihailinhan minä siellä muitakin, mutta tätä olen jo jonkun aikaa sieltä katellu. Siellä minä teen kyllä aina joitakin löytöjä ja useinmiten harkihen ostamista yön yli, mutta sitten seuraavana päivänä "sorrun" sen ostamaan.   

Niin ja sitten toiseen aiheeseen. Sillon kun puhuin siitä huivista, että sellasta olen ruvennu tekemään Kitten Mohairista, niin nyt sen sitten sain kuvattua

Olen minä sitä tuosta jo jatkanu jonkun verran, mutta en nyt vaan sanu aikaseksi kuvata sitä uuestaan, joten tuo kelvatkoon ainakin toistaseksi. Onneks alkaa se kansalaisopiston käsityökerho, kun mulla on niin paljon noita rästiin jääneitä keskeneräisiä juttuja, joita pitää oikein urakalla ruveta tekemään.   No, nyt taidan taas mennä...

PS: kommenttejakin saa jättää, en minä pure