Niin, tulin tänne kertomaan, että saan kaksi cambelliä, meinaan hamstereita. Otan kaksi tyttöä, kunhan ovat luovutusikäisiä. Nimiäkin olen miettinyt... nimiksi tulee joko: Tiuhti ja Viuhti taikka sitten Tytti ja Elli. Äiti on kovasti Tiuhtin ja Viuhtin kannalla, minä olen ehkä enemmän sitten taas Tytin ja Ellin puolella Hymy En vain osaa päättää... MUtta hamsu asiasta sitten tuonnempana, kunhan se on ajankohtaisempi asia.

Tämän aamua olen joitain pikkujuttuja touhuillut sen jälkeen kun heräsin puhelimen pirinään... siskohan se siellä!! Oli kyllä ihanaa mennä ulos pyykkejä ripustamaan, kun ilma tuoksui niin raikkaalle. Puistakin tipahteli vielä vesipisaroita johtuen viimeöisestä sateesta. Mutta kauhukseni huomasin, että lehdet on ruvennu jo kellastumaan! Kylläpäs se kesä meni nopeasti... Cool 

Vielä tähän loppuun laitan muutaman kuvan, koska olen vihdoinkin oppinut käyttämään kuvankäsittelyohjelmaa.

1250946209_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1250946236_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä on viimeviikolla leipomani kahdeksan munan kakku. Ei tosin ollut mitään juhlaa, vaan leivoin sen ihan muuten vaan... hyvää se kyllä oli Kieli ulkona Välissä oli mansikkahilloa ja päällä Floran 20% vispiä, persikoita ja oman puskan vattuja! Tuosta "kermasta" sanon vielä sen verran, että ei ole kyllä minulla ihan mikään ykkösvaihtoehto. Minulla meni kaksi purkkia hukkaan tuota kyseistä kermaksi kutsuttua ainetta, kun se ei vaan suostunu vatkautumaan! En enää IKINÄ erehdy käyttämään sitä.